15.1.08

SOEHARTO, HARMOKO, SUDOMO

S-eandainye ane tetap berkuase...
O-mongan ape aje yang jelekin ane pasti ane babat...
E-mangnye berkuase bertahun-tahun kerje rodi ape...
H-arte ane kumpulin supaye anak-cucu kagak mlarat...
A-pe lu kagak ngarti...kekuasaan itu karunia Allah
R-asenye lu cume ngritik aje, coba lu kayak ane...
T-entu lu juge lebih rakus dari ane...
O-tak lu bego sih, lame berkuase banyak harte ya lumrah..!

H-anya die yang bijaksane pimpin negare ini...
A-sal lu tahu ane gak bakalan jadi menteri tanpa die...
R-unyam deh kalo orang kagak nyadarin jasenye...
M-ustinye kite bersyukur dapet pemimpin kayak die...
O-leh sebab itu, mari kite doakan die..., hargai die....
K-etike jadi menteri .....ane bise jadi penjilat...
O-tomatislah kalo ane bise jadi ketua golkar dan MPR...

S-etiap manusia punye kelebihan ame kekurangan...
U-rusi yang lain jangan komentari die aje...!
D-ie itu udeh berjase bangun negare ini...
O-rang sedunie tahu kalo die itu pemimpin gede...
M-akanye ane bersyukur jadi kroninye...!
O-toritasnye bise nyipratin ane harte juge...!

Abah KODIRUN

Sphere: Related Content

No comments: